Degus iFokus

Degus

Etikett: köpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 2987 ggr
[h-malm]
1

(S) Degusbur och tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min degusbur och alla tillbehör då våran sista degus lämnade oss idag.

Det är en gallerbur med blå botten. Finns brädor, matskålar, vattenflaska, hus, sandskål, hjul och mycket mer att få till. Även mat och sand har jag kvar.

Allt är i gott skick och är ny tvättat och frächt.
Kan kolla upp mått på buren om nån dag.

Pris: ca 500 kr (måste kolla med föräldrarna vad dom tycker är okej)
Finns att hämta i Nykvarn, lite söder om Stockholm.

Tfn: 0709752848
Mail: h-malm@hotmail.com

/Hanna

Bild från idag:

[h-malm]
1

Bild

[h-malm]
1

Bild

[h-malm]
1

Och så har jag även en fågelbur eller nåt sånt som vi har har haft degusarna i vid städning av deras riktiga bur.

smurfan-13
0

#3 är den buren ihopfällbar? Den är iaf väldigt lik en bur jag har som man kan fälla ihop så den tar stort sett bara bottenlådans yta. Den är ju för liten för degus permanent, men en perfekt extrabur för just städningar eller om degun blir sjuk eller så. :) Jag har två såna ;) (om det nu är en sån bur)

[h-malm]
0

#4 Jupp den är ihopfällbar. =)

Burarna är paxade!

[h-malm]
0

Den stora buren är såld!

Den lilla buren finns kvar och funkar utmärkt att ha degusarna i under städning av deras riktiga bur, som betesbur eller resebur :)

[h-malm]
0

Ingen som vill ha den lilla buren?

[h-malm]
1

Den mindre buren är fortfarande kvar och jag vill gärna bli av med den då den bara tar onödig plats :)

Mått:
L: 55 cm
B: 40 cm
H: 50 cm

Buren är ren, hel och fin och knappt använd!
Kontakta mig vid intresse!

UlrikaD
0

Nu kan jag ingenting om burmått för andra djur, men kanske den passar inne på råttor, burfåglar, undulater eller liknande?

[h-malm]
0

#9 Ja det kanske den gör :) Jag vet bara godkända mått för kaniner :P den där buren kanske inte ens är godkänd för degusar? Aja, men jag gör annons på lite andra sajter också, tack för tipset :)

panini
0

Vad kostar den lilla buren? och var bor du?

Roxie
0

Denna tråd är sen december ;)

// Sofia

[h-malm]
1

Allt är sålt! Tråden kan låsas/tas bort