Degus iFokus

Degus

Etikett: köpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 2283 ggr
[Sara FE]
1

(S) Stor voljär från Savic

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket stor bur i nyskick för råttor, chinchillor, degus, småfåglar eller andra djur som kräver gott om utrymme. Den är av en ny modell av Savic, med storleken 185x100x65 cm – helt i metall. Den har allt som allt tio luckor av varierande storlek, vilket förenklar inredning och matservering. Bottnen är utdragbar. Voljären är försedd med hjul, varav två är låsbara. Galleravstånd ca 9 mm.

Oanvända originaltillbehör som ingår vid önskemål:

• Åtta obehandlade sittpinnar
  • Sex målade och lackade trähyllor
  • Sex obehandlade trästegar
  • Fyra matskålar med hållare

Ytterligare valbara tillbehör är fyra stora plastlock, som använts som hyllor, med tillhörande S-krokar för upphängning.

Fler (och mycket större) bilder finns här: http://www.sarafe.se/savic-voljar-till-salu

Maila sara@sarafe.se vid intresse. Buren finns i Stockholm, endast avhämtning! 4500:-

Degu95
1

Skulle absolut köpt den om den inte var så dyr :)

[Sara FE]
1

Priset kan diskuteras. :)

Degu95
1

Men alltså jag snackar om typ max 2500, är ganska fattig för tillfället men hör av dig om du inte blir av med den och kanske sänker dig dit! :)

[Sara FE]
1

Aha, ja det är lite väl lågt. Men jag hör av mig ifall det skulle bli aktuellt!

Degu95
1

3000? :)

Degu95
1

De var löjligt billigt 2500 de håller jag med om, de är ju en riktigt fin bur :)

Degu95
1

Jag kommer på söndag o hämtar den om jag kan få den för 3k ? :)

Degu95
1

smsa gärna snarast 0769461077 comviq :)

[Sara FE]
2

Priset sänkt till 3500:-!

Minoth
2

Burar i den storleken är inte så dyra… Kolla www.kattlycka.se så finns de en bur som är MYCKET större men mycket billigare..NY

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[Sara FE]
0

Jag ser inte en enda bur där som är större och billigare. De större kostar ju 7000:-.

Degu95
0

Jag köpte en bur förut, näst intill EXAKT samma mått som denna, kostade ny dock 3600 :p så de är bra pris hon har på buren :)

Degu95
0

hittade en likadan nu men nästan samma mått, 1800 :p

Minoth
0

Dubbel bur 164 delbar kostar 3000kr :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[Sara FE]
2

Men det där är ju yttermåtten, mer än en tredjedel av höjden försvinner (kan tänka mig att det är ca 100 cm kvar). Innermåtten på min bur är 170x100x65. :)