(S) Stor voljär från Savic
Mycket stor bur i nyskick för råttor, chinchillor, degus, småfåglar eller andra djur som kräver gott om utrymme. Den är av en ny modell av Savic, med storleken 185x100x65 cm – helt i metall. Den har allt som allt tio luckor av varierande storlek, vilket förenklar inredning och matservering. Bottnen är utdragbar. Voljären är försedd med hjul, varav två är låsbara. Galleravstånd ca 9 mm.
Oanvända originaltillbehör som ingår vid önskemål:
- Åtta obehandlade sittpinnar
- Sex målade och lackade trähyllor
- Sex obehandlade trästegar
- Fyra matskålar med hållare
Ytterligare valbara tillbehör är fyra stora plastlock, som använts som hyllor, med tillhörande S-krokar för upphängning.
Fler (och mycket större) bilder finns här: http://www.sarafe.se/savic-voljar-till-salu
Maila sara@sarafe.se vid intresse. Buren finns i Stockholm, endast avhämtning! 4500:-
Skulle absolut köpt den om den inte var så dyr :)
Priset kan diskuteras. :)
Men alltså jag snackar om typ max 2500, är ganska fattig för tillfället men hör av dig om du inte blir av med den och kanske sänker dig dit! :)
Aha, ja det är lite väl lågt. Men jag hör av mig ifall det skulle bli aktuellt!
3000? :)
De var löjligt billigt 2500 de håller jag med om, de är ju en riktigt fin bur :)
Jag kommer på söndag o hämtar den om jag kan få den för 3k ? :)
smsa gärna snarast 0769461077 comviq :)
Priset sänkt till 3500:-!
Burar i den storleken är inte så dyra… Kolla www.kattlycka.se så finns de en bur som är MYCKET större men mycket billigare..NY
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Jag ser inte en enda bur där som är större och billigare. De större kostar ju 7000:-.
Jag köpte en bur förut, näst intill EXAKT samma mått som denna, kostade ny dock 3600 :p så de är bra pris hon har på buren :)
hittade en likadan nu men nästan samma mått, 1800 :p
Dubbel bur 164 delbar kostar 3000kr :)
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Men det där är ju yttermåtten, mer än en tredjedel av höjden försvinner (kan tänka mig att det är ca 100 cm kvar). Innermåtten på min bur är 170x100x65. :)