Degus iFokus

Degus

Etikett: presentationer
Läst 932 ggr
Midgårds
2

Musa, Hera och Eros

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Jag vill bara presentera mina nya små degusar som kom hem till mig idag. Det är en hane och två honor (som inte ska bo tillsammans).

Så här kommer det en bild på Hera som är agouti och är den som är lite mer tillbakadragen och förstås påverkad av den långa resan hit, alla tre kommer säkert blomstra ut i sina personligheter så fort de känner sig lite mer hemma.

Midgårds
1

Sedan har vi Hera som är lite mer framåt och hon har redan försökt småsmaka på mina fingrar för att se om det var något ätbart (vilket det ej var). Hon verkar man redan kunna se på att hon är en ganska så bestämd dam som vill syra och ställa i buren.

Hon är i färgen vittecknad viltblå.

Midgårds
1

Sist men inte minst är det Eros som även han är vittecknad viltblå. Han är än så länge den som är mest framåt som urforskade i buren helt utan problem och hittade något gott att äta på.

hhejlollo
0

Sötnosarna! Brorsan Elwin bor här hemma och är viltblå:) supersöta bebisar allihop!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Adrina
0

Näää, så fina allihopa var! Jag tycker Hera ser lite ut som en champange agouti eller misstar jag mig? Superfina var dem!

UlrikaD
0

Men åh nej, nu vill jag ha en vittecknad viltblå. Suck så fin!

Ja, de var fina alla tre såklart.Skrattande

Midgårds
0

Haha såg nu att det stod Hera igen på #1 men det ska stå Musa ;P

#4 jo det kan stämma, tycker att hon är väldigt ljus för att vara agouti, men sen är de ju så unga också

Midgårds
0

Nu har Eros flyttat ihop Med min Maya och de verkar trivas bra ihop. Här är en bild på honom i sin nya bur.

hhejlollo
0

Va roligt att de funkade så bra!

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

MoaL
0

Sjukt söta småttingar!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor