OT - Första snön!
Igår kväll (16/10), snöade det för första gången i år här hos oss! På morgonen ösregnade och stormade det, och på kvällen förbyttes det till liknande förhållanden fast snö istället. ^^ Nu ska jag snart gå sistsvängen med hunden och tycker att det är jätteroligt när det ligger lite snö på gräset. 
Har det kommit någon första snö hos er ännu? Vad har ni för väder? :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Tack o lov ingen snö än!! Igår var det undervbart höstväder m sol o lite mer värme, men det har regnat o varit svinkallt i några dagar nu innan. Brittsommar skall vi få i helgen, så vi hoppas på nån härlig utflykt m hundar o unge i höstsolen :)
Åh, längtar till snön! :) Ingen snö här dock. Hörde av mamma att det skulle bli ca 19 grader på söndag (eller om det var lördag), så jag förväntar mig inte snö än :P
Bor i södra skåne så det är inte ofta vi får snö tidigt, om någon riktig snö alls. Fast vi har faktiskt haft frost några dagar i rad förra veckan. Jag hoppas dock vi får snö detta året, avskyr vintrar som bara är regniga, slaskiga och kalla! Jag blir mer deprimerad/trött av vintern när det är sånt väder än när det är riktigt kallt och massor av snö.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus