Mitt lilla burbygge
Hejsan!
Letade husdjur för ett par månader sedan, och var ganska lost. Tills jag av en slump såg några degusar. Sen var ju saken klar.
Tänkte bara lägga upp lite bilder på mitt burbygge. Köpte sakerna på Bauhaus…en stor fågelbur, samt ett terrarie. Fördelen med de som jag tänkte…och som funkar rätt bra. Är att man kan ha så tjockt med spån i terrariet utan att de skvätter nåt.
Sen har jag hö i fågelburen…samt att man får den mer klättervänlig.

Kanonroligt ju!! Mina har packat ryggsäckarna och är på väg. De flyttar sa de.
Wow, jättefint & rymligt!
Var är dina degus från förresten? 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Vilken drömbur! I den skulle du nog kuna ha en storflock i
Snygg bur verkligen, bygger du om man vill ha en bav dig?
//Tobias L http://www.thesecretnetwork.se/wp
Hejsan!
Tack för de fina orden :) Jag är dock ingen snickare, utan gör bara vad som krävs…hehe. Så de va inte specielt svårt.
De är två systrar som älskar att ligga på varandra…eller dra sin svans i den andras ansikte :)
Men jag hade tanke på att ev. ta in nån mer…just för att de känns lite konstigt om de bara skulle träffa varandra i hela sina liv. Även om de verkar trivas.
Jag köpte dom i ett Zoo på backaplan, Göteborg. Va och kollade lite olika innan. Just där hade dom 4 olika burar med degusar, så de verka ju gilla dom. Hade allt från specialmat till många tips.
Jag blev kär direkt i dessa.
Gud vilken fin bur! :) Vilket lyx att bo i en sån ;)
SUPERFINT!! Jag vill att en av mina flickor ska bo med dina! De är leveransklara alldeles snart! Är du intresserad?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Hejsan!
Ja, jag bor ju i Göteborg. Har du varit i kontakt med Zoo:et på backaplan?