Degus iFokus

Degus

Etikettbilder-videor
Läst 746 ggr
Baraamandah
0

Välkommen Tammy & Jerry

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

idag hämtade vi mina 2 små sötingar som heter Tammy & jerry, dom är 1,5 år. underbart söta! :D

vet inte vilken som är vilken, det kommer jag lära mig med tiden då Jerry ska vara mer tam & aktiv ;)

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

Baraamandah
0

;D

Baraamandah
0

hih

Jessicahagstrom94
0

haha det här med att se vem som är vem på degus med samma färg är inte det lättaste, när jag fick hem mina 4 (som nu tyvärr inte finns här längre) så såg dom sjukt olika ut, ena hade jättekort svans, en hade också lite för kort svans, en hade en jättetofs på sin svans och den sista hade liksom en "hel" svans, men hon hade ingen tofs.

så därför kunde jag se vem som var vem, annars hade jag blandat ihop dom. ;)

lycka till med dina små vänner!

Baraamandah
0

#3 haha, ja vi får hoppas jag listar ut vem som är vem så småningom, får försöka hitta några olikheter på utseendet med! Du hade ju tur iallafall! :D 
Tack så mycket <3

Jessicahagstrom94
1

#4, haha ja! lycka till med det också! ;)

kattamaran
0

Haha, ja enda sättet att se skillnad på mina "utöver personligheten" är att Laisy har några vita strån precis på toppen av svansen.

//Sabina, Ninja och Laisy

Sync
0

Jag tar hand om en hona och en hane. (Snart får jag några bebisar hem ifrån dom :) ) 

Dom ser nästan exakt likadana ut.. men jag skiljer dom på sättet dom uppför sig emot mig. Det är verkligen stor skillnad mellan hanen och honan. Honan kommer alltid fram och slickar på mina fingrar och myser. Nosar heeela tiden och är allmänt jätte aktiv.

Hanen däremot tycker oftast om att sitta på någon gren och sova eller bara ta det lugnt. Han är inte så jätte gärna inför att komma upp och möta mig som honan är. :p

Annars så har honan en svart fläck i pannan som inte hanen har. Därmed ser jag det också. ;)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta