Lycka är en lyckad introduktion!
Det tog några veckor, en del ryckta pälstussar, gråt, pip och tandagnisslan, samt en stor portion tålamod, men i fredags kväll begravde dom äntligen krigsyxan och kunde flytta ihop!
Amon kom som ensam till mig efter att hans kompis hade dött och eftersom han har en dominant personlighet var han inte så sugen på att placera sig under Apollo (den dominante av mina två andra hanar) i rang. Det var ganska våldsamma introduktioner eftersom Amon var rätt aggresiv och påstridig medan Apollo är mycket större och envis, och jag var rädd att det aldrig skulle gå, men jag tog det lugnt och långsamt och till sist insåg Amon att han var tvungen att ge upp. Apollo var inte lågsur utan han accepterades utan knussel. I morse när jag väckte dom möttes jag av den här synen, snacka om lycka :) <3

Vilken fantastisk syn efter en lång och jobbig intro! Det är dessa syner som gör det hela så värt det! :)
Åh vad glad jag är!! Äntligen fick min lilla prins en egen familj! Pussa på honom från mig!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Heeeeeeej!
Stort GRATTIS!! Bra jobbat!! 
Visst är det en härlig känsla när man väl har lyckats?!? En riktigt söt hög de är!
Värd på Natural Horsemanship; www.ap-horsemanship.com
Den som tror sig veta allt vet bara det han vet.
Den som vet att man aldrig blir fullärd kommer växa livet ut.
Åh grattis! Mina tjejer bråkade också en hel del förra veckan när jag satte ihop dem, var rädd att det inte skulle gå men lät dem bråka (under uppsikt såklart) så att dem kunde bestämma sin rang och nu ligger dem och myser hela dagarna tillsammans!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
haha, så söt bild!! :)