Degus iFokus

Degus

Etikett: köpes-säljes-omplaceras-transport
Läst 1295 ggr
WolfFire93
0

Akut hem till alla mina Degusar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina degusar har börjat gnaga av metallpinnar i buren, och om de rymmer kommer min hund att bita ihjäl dem!

Jag Har fyra vuxna, två honor och två hanar(hanarna går inte ihop)

Den ena hanen saknar ca 2 tår på framtassen pga slagsmål men han hoppar och klattrar som vanligt.

De är ungefär 8 mån.

Jag har också 14 ungar som jag anonserat om innan. De är alla friska och spralliga. nu ger jag även bort dessa.

Jag bor i kungsbacka/fjärås och är lite begränsad att åka någon längre bit men jag kan mötas i göteborg, onsala och liknande runt här.

Mitt mobilnummer är 0762 783930 tack på förhand! MVH Beatrice

hhejlollo
0

Jag kan hjälpa dig och ta dom du inte kan ha kvar, om transport mellan Göteborg och Västerås går att ordna!:)

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

WolfFire93
0

Det är tyvär lite långt så jag har inte råd :'( Det var en som kunde ta några honor men hanarna är kvar så jag behöver hjälp att bli av med dem. Tack så mycket för erbjudandet och säg gärna till om du vet någon som kan hjälpa som bor närmre.

Kram Beatrice :)

deedee
0

Jag har en vän som eventuellt skulle kunna ta med sig degusar från Gbg på söndag kväll till Uppsala. Skulle det funka?

deedee
0

Dvs. för att hjälpa till att få dem närmare Västerås :)

linyman
0

Hej! Jag bor i Varberg och letat degus. Så skulle kunna ta dina hanar..

Hälsningar Linnéa

Carajam
0

Vår ena hon somnade tyvärr in inatt och därför letar jag febrilt efter en eller två honor så att hon får nytt sällskap! Tar gärna emot dem av dig, och då vi har ett glasterrarie så kommer de inte kunna bita sig ut ur buren! ;) Hör gärna av dig! Jag kan hämta hemma hos dig, inga problem. Har både bil och transportbur till dem! Snälla, hör av dig på mail: madde@stahberg.se så får du ett telefonnr, alternativt skicka ditt telnr så ringer jag dig! Tack!

Med vänlig hälsning
Madelene